středa 24. ledna 2018

Zavařovačky

Taková blbost, ale třeba někde také zaujme. Aktivita, kterou si Rozárka opakovaně sama našla. Sklenice dávám do skříňky nezavíčkované. Z myčky nebývají úplně suché a tak je nechávám jen tak. Navíc u nás je to se sklenicemi a víčky podobné jako v jiných domácnostech s ponožkami - nikdy se ty, co k sobě patří, neperou/nemyjí dohromady. No a pak stačilo aby skříňka zůstala pootevřená, Rozárka neměla do čeho píchnout a já zrovna vařila a malá se rozhodla udělat v tom pořádek. Tak jsem jednou sklenice vyndala, abych to všechno mohla zdokumentovat. Zkouší podobná víčka a nepřestane, dokud záhadu nevyřeší, ale běda pokud něco přebývá! To by s tím pak nejraději mrskla. Ale koneckonců pořád lepší zábava, než její oblíbené přelívání čaje. Už ani nepočítám kolikrát denně do ruky beru hadru na utírání, kolikrát čaj zatekl až do šuplíků, nebo sundávám polité ponožky. Jak dlouho tak může trvat senzitivní období na přelévání tekutin? U nás už trvá věky! Takže jedna rada na závěr, pokud necháváte hrát dítě s podobnými zálibami s tolika nádobami, nemějte nikde v dosahu žádné pití, mohlo by se Vám to krutě vymstít :-)

6 komentářů:

  1. U nas tk do 2 a ctvrt :D. Prelevani bylo dlouho super aktivita..treba i 5x za den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ještě chvíli počkám, si říkám, že když to bude mít dovolený, přestane to být takový terno. Ale ji to stejně baví nejvíc s těma zakázanýma tekutinama - jako s čajem :D

      Vymazat
  2. Hani, tak jsem to prave s veleuspechem vyzkousela na dcerce . je stejne stara jak vase Rozarka :D diky za napad!Juli taky prelejva kdeco do kdeceho.. nemate nejaky napady co s vodou? :D uz mi prijde, ze jsem se vycerpala :D Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost :-) psala jsem v létě článek o vodnících:
      https://kamenurazu.blogspot.cz/2017/08/vodnici-v-cechach.html
      třeba si tam něco najdete, asi bychom také potřebovali obměnu :D

      Vymazat
  3. To naše prtě mi taky s oblibou leze do sklenic;-), zatím víčka pouze sundává a schovává, takže ač mi pasovaly, už je s tím ámen ;-)... A koukám, že o přelévání jsem tu starší nějak záhadně ochudila. Tak snad si to ségra nevybere i s úrokama :-D...
    V.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)