pátek 19. ledna 2018

Naprosto nezimní strom

Je pravda, že s dětmi by se měly dělat aktivity podle toho, co zrovna probíhá - ročních období, svátků, rodinných situací, v návaznosti na to, co děti prožily (třeba kde byly na výletě apod.) Tak se to alespoň dělá v předškolních zařízeních. Aktivity pak nejsou vytržené z reality. No, tak my už skoro tři měsíce děláme z modelíny ježečky, páč to Rózu strašně baví a to ježečka viděla tak maximálně v leporelu o Krtkovi :D A protože mě už ježci nebaví a Rózu zas nebaví moc dlouho všechno to krájení válečků na kousíčky, snaha o vyválení hada, nebo vykrajování a o moc víc toho prostě ještě nedá a protože jsem ještě nebyla schopná z tý mouky uklohnit jinou barvu, dělali jsme stromu lístečky. Inspirovala jsem se opět na Pinterestu. Takže my už jsme připravený na jaro. A že ji to bavilo! Já jí připravovala malé kuličky a ona je rozmatlávala na předkreslený strom. Momentálně náš vrchol kreativity :) Nesezónnost mohu možná schovávat tak akorát za domácí květiny. Ty občas pozorujeme. Hlavně po tom, co mi Rozárka začne nosit suché opadané lístečky a já si zas uvědomím, že jsem je nezalila. To pak chodíme okolo a říkáme jaké jsou to chudinky malinký. A pro příště se stejne neponaučíme :) Nějaké další jednoduché hrátky s modelínou? 




2 komentáře:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)