pátek 3. listopadu 2017

Kam s koupacími hračkami

U nás otázka na pár měsíců. Dokud bylo hraček pár, prostě byly na vaně. Jenže jak se repertoár všech těch kelímků, rybiček a kačen rozrůstal a už nebylo kam s nimi. Nouzové řešení, alias igelitka na šňůře, mě opravdu neuspokojovalo. Jenže v naší pidikoupelně nebylo moc prostoru pro nějaké hezké košíčky či krabice, poličky. Pytel prostě šetřil místo. A tak jsem ušila jeden ze záclony. Šla jsem na něj stejně jako na ty pytlíky na zeleninu. Hotovo. Hračky uvnitř proschnou, nezasmrádnou a relativně nepřekáží. Prostě taková pidi-inspirace ;)

A kdo by chtěl inspiraci pro obměnu vodních hrátek, můžeme mrknout tu, na starší článek...

2 komentáře:

  1. Hani onehda při úklidu koupelny, jsem se už jen pousmála, protože vana obestavená legem. Loďě, trajekt, ponorky, potápěči. Všechno to jsou pidi dílečky šnorchl a ploutve by jsem sotva pohledala při upadnutí. Vedle vany krabice s balonkama, konyvkama, kybliček atd. Pak další krabička, tam jsou zase vodní tvorové zvířata, trávy, a vše pro život pod vodou, kamínky mušle a tak... Byly časy, kdy jsem mívala na vaně svíčku a krásné balení sprcháče. Teď si neškrtnu ani s jedním :-)))) Už jsme si s mužem zvykli. síťku jsem kdysi používala taky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)