pátek 6. října 2017

Provlékačka pro berušku

To jsem takhle jednou v létě měla plodný den. Náhodou jsem byla doma a úplnou náhodou doma nebyla Róza, páč jeli jednou na chalupu sami s tátou. A já vytáhla šicí stroj. Krom pytlíků na zeleninu, povlečení pro Nánu, zašívání kalhot a jiných oděvů jsem spíchla tuhle berušku. Není to žádná velká krása, páč titěrné práce mi moc nejdou - čímž bych chtěla vzdát hold všem kdo šijí quiet booky, já bych na to neměla. Berunda je ze zbytků, co dům dal. Tělíčko z kusu trička, které jsem přešívala pro Rózinu, vycpané vatou. Krovky z kolečka, kterým byla ozdobená darovaná marmeláda. Tykadla z chlupatého drátku. A díratá podložka zůstala po vymačkání dílků k rozšíření hry Carcassone. Spojeno zelenou stuhou. A může se provlékat. Inspirace spíš pro větší. Rózce jsem se snažila nabídnout už dvakrát, ale zatím se nesetkalo s úspěchem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)