středa 25. října 2017

Kombo polystyren, špejle a brčko

Předně bych chtěla říct, že nejde o můj nápad. Viděla jsem ho u někoho na českém blogu, jen se mi nedaří vypátrat u koho to bylo. Páč mé zprostředkování trvalo věčnost, tak už jsem to mezitím zapomněla. Tak prosím pomozte, přihlaste se, ať doplním odkaz. Dík ;)
Jednoduchá aktivita, na kterou nejsou potřeba velké přípravy. Stačí kus polystyrenu, kousky špejlí a rozstříhané brčko. Špejli píchne dítko do polystyrenu. Na špejli navlékne brčko. Lepší je polystyren, který není příliš tuhý. My máme hold nějaký echtovní, tak dá zapíchnutí práci. Proto jsem Róze pomohla udělat hlubší díry, kde bude špejle držet. Díry jsem obtáhla fixou, ať ví kam příště bodat. 
Po nějaké době jí můj postup práce nepřišel afektivní a nejprve nandávala brčko a až po té zapichovala 2 v 1.
Po čase činnost, ke které se vrací opravdu opakovaně, nékolik  dní.

Pozn.: Už jsemdohledala - nápad z blogu Barabaska made.


2 komentáře:

  1. Pěkný nápad, my dělali něco podobného. Do kuličky plastelíny ( nebo kaštanu, dírky předpíchám) napíchat párátka a na ně navléct zažehlovací korálky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)