pátek 1. září 2017

Malý princ

Rest. Jsem trochu ostuda. Nikdy jsem ho nečetla. A tak jsem to teď napravila. Na začátku jsem si říkala jo, je to takový roztomilý, úsměvný, ale co na tom všichni maj, takových milých knížek je přeci víc. Ale po dočtení jsem měla takový hezký pocit. Člověk se u toho tak různě zamýšlí a domýšlí a každý tam asi najde něco pro sebe. Takže jo. Krásná knížka a asi bych jí měla mít v knihovničce, protože je to ta knížka, kterou si chce člověk přečíst několikrát. Těch krásných myšlenek. Už se těším, až Rózka bude mít z takových knížek rozum a přečtem si ji jednou spolu. Autor Antoine de Saint-Exupéry


"Co je důležité, je očím neviditelné."

4 komentáře:

  1. Ja ji taky asi vlastne nidky celou necetla, dozenu to s detmi:-), sny uz dorusta cteni, tak snad:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si k ni cestu nikdy nenasla... pasaz s liskou a tolikrat citovane "Co je dulezite, je ocim neviditelne" me primo vytaci... podle me nejmoudrejsi a nejlepsi (a nedostatecne verejnosti docenena) pasaz z knihy je cast, kdy maly princ cestuje po planetach... Ema

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano pasaz o planetach je poucna, ale na me az moc, ale treba komplikovany vztah prince a jeho kvetiny je pro me hodne zajimavy... onen citat od lisky se mi libi, ale je pravda, ze po tom co jsem zjistila ze si ho kde kdo nechava tetovat a je ho plny internetovy svet, uz mi prijde take uhozene...

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)