středa 30. srpna 2017

Pytlíky na zelelninu

Tento úkol byl na mém seznamu snad od zimy. Docela ostuda. Další krůček k ekologičtějšímu žití a bytí. Prozatím jsem to dělala tak, že jsem si brala co nejméně pytlíků, pokud kusů zeleniny/ovoce nebylo moc, nebalila jsem je vůbec, jindy jsem naházela vše do  jednoho, výjimečně jsem si brala látkové pytlíky po babičce (jenže u těch byl problém, že nebyly průhledné). Ale konečně na ně došlo. Na nakupovací pytlíky, do kterých je vidět a tak by s nimi neměli mít zaměstnanci prodejen problém.
Inspirovala jsem se u Jitu a našila pytlíky ze záclonoviny. Jsem z nich nadšená. A dost materiálu mi zbylo. Nepotřebuje někdo nějaké? Asi to bude jeden z námětů na dárky :-)




2 komentáře:

  1. Jsou moc hezké, ty barevné šňůrky mě baví, já je viděla zas u Evulekotule ;-). Mám tu taky kousek ze záclony, tak myslím, že by mi na dva pytlíky vyšlo - potřebuju spíš na pečivo, na ovo a zel. už něco málo mám z Econey. Tak snad se k tomu taky brzy dohrabu ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem z nich nadsena :) na pecivo mam 6as nejake platene po babi, blby je, ze do nich neni videt...

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)