pondělí 14. srpna 2017

CD a navlékání

Povalují se Vám doma stará CD? Obsah už je Vám k ničemu? Nebo jsou poničená? Já měla slušnou sbírku, používala jsem je jako podkafíčka, ale prý jsou dobrý k plašení holubů a na pinterestu byste našli určitě další využití. Já tu tašku nedávno vyhodila. Nějak jsem se hecla a probrala učitelkovský zásoby (rozumějte vše co by se mohlo hodit na tvoření - krabičky, piksličky, odstřižky, kelímky, ruličky a co vás napadne). Zařvaly i cédéčka. A teď mě napadla obměna navlékání pro Rózku. Horko těžko jsem něco málo vyhrabala ve skříni u našich a jde to. Využila jsem nejn CD, ale i ty průhledné proložky. Slečna to měla nandané jedna, dvě a podruhé už to prý dělat nebude. Takže zlaté kroužky. Ale třeba u Vás to proběhne s větším nadšením :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)