pátek 21. července 2017

Změny v pokojíčku


No musela jsem si konečně přiznat že můj kartonový domeček už má to nejlepší za sebou. Tak nějak se mi to snažil naznačit i Honzík, když z práce přinesl novou krabici. Nutno podotknout, že ta jeho vypadá mnohem pevněji, přeci jen je karton třikrát tak tlustý. Takže tenhle domeček asi nějakou dobu vydrží. Tentokrát se do řezání pustil on. A povedlo se. A s novým domečkem šlo ruku v ruce i přesouvání, posouvání a měnění. Róza je ze svého nového doupěte nadšená. Dvířky jen tak někdo neproleze, tak má většinu času soukromí. Okýnkem může podávat věci, a časem si hrát třeba na obchod.
Ale matračku na válení, čtení a tulení jsem si vzít nenechala. Tu máme v rohu a je stále frekventovaná. Jen ty růžové polštářky pořád chybí, tak třeba na podzim :-) 
Nějakou dobu jsem vymýšlela, co s počmáranými místy na krabici. Ono to teda netížilo nikoho jiného než mě, tak jsem si mohla dát na čas. Natírat na bílo se mi nechtělo. Moc dobře jsem si pamatovala, jak původní bedna sála a i tři nátěry byly málo. Padlo hodně barvy. A následkem byla podle mě i menší pevnost a stabilita krabice. Takže to jsem zavrhla. Polepovat jsem nevěděla čím. Tak jsem si jednou při dopoledním Rozárčině spaní vzala lihovku a prostě daná místa překreslila. 

Část původního domku jsme zatím dali před topení. Aby se o něj naše drahá neomlátila.
A stojan na oblečení je staronová hrazdička. Na chvíli má zas jiné využití :-)





10 komentářů:

  1. Moc krásný to Rozárka má! Jste s manželem šikovní, tolik super nápadů! Domeček je parádní a nejvíc se mi líbí nové využití hrazdičky! <3
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme. Jojo, mne se ta hrazdicka takhle take libi, ale uz mam vymyslenou dalsi variantu, ale prulezka, tak uvidim, jestli to dotahnu :)

      Vymazat
  2. Doupatko s medou uplne laka k navsteve:-), ta hrazdicka to je bezva napad:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani to je nadherny, fakt se to povedlo!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, já jako malá měla deku hozenou přes stůl :D Ale bylo mi tam dobře, pod tím stolem.
    Vy to máte teda super vyšperkované, škoda, že bych se tam nevešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, vešla :-) Dá to práci se tam protáhnout, ale můžem tam být i pospolu, ale je fakt, že pod stolem to bylo asi pohodlnější a člověk si tam může natáhnout nohy a při tom mu nekoukaj dveřma :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)