středa 19. července 2017

Vhazování korků, aneb když mají rodiče rádi víno

Korky sbíráme od té doby co jsme se s Honzíkem sestěhovali. Původně jsem z nich chtěla tvořit nějakou dekoraci... No asi tušíte jak to dopadlo. Ale třeba se ještě budou hodit. No a teď se hodily. Róza je vhazovala do termosky. Do té samé jako fazolky posledně. Tentokráte tolik netrénuje jemnou motoriku. Ale zase musí lépe procvičovat koordinaci ruka oko. Páč korek má vůli sotva dva milimetry. Původně jsem chtěla vhazování do petky, jenže do běžné se korek nevleze. A něco s větším otvorem než tahle termoska by zas postrádalo smysl daného cvičení. Zkrátka bylo by to pro dítě s Rozárčinýma zkušenostma už moc jednoduché Bylo to dobré cvičení.
Pro ni, i pro mě. Protože si umíte představit, jak dobře se dostávaly ty zatracený korky ven, když je tam napěchovala až po okraj :-) Nepoučila jsem se a dala jí to k dispozici znovu. Hlavně když baví. A já si tu trpělivost občas trénovat taky potřebuju! Inspirace odtud, kde je petka s větším hrdlem. Její výhodu vidím v tom, že ji na konci můžete jednoduše rozříznout a obsah vyndat, nebo uříznout dno, tím by šla použít opakovaně...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)