neděle 21. května 2017

Na co se hodí čínské hůlky


Jednou jsem v nějakém kulinářském záchvatu koupila čínské hůlky. Myslela jsem si, že až proniknu do tajů této kuchyně, budeme je nutně potřebovat... No, jak myslíte, že to dopadlo? Ale teď, jak se hodily. Na FB monte skupině, jsem viděla bezva využití plechovky. Holčička do ní zapichovala silnější špejle. Ty doma nemáme. Ale já nutně potřebovala nějakou novinku, aby se naše raketa taky na chvíli posadila. Tak to schytaly hůlky. A je o zábavu postaráno. Jen bacha, zas pod dohledem, páč pobíhání s tyčkama asi není úplně ok a o skákání po posteli ani nemluvím (i to by ráda vyzkoušela :-).
Jinak to běhání je jedním z důvodů, proč se tu neobjevují nové aktivity. Vždy se snažím vycházet z období a zájmů té naší treperendy. A od chvíle, kdy se před dvěma měsíci rozeběhla, nedělá nic jiného. Jen pořád někde chodí a přenáší věci z místa na místo. Tak si asi umíte představit, jak to u nás teď vypadá. Plus bodují knížky, ty máme také všude. krom toho je teď báječné období, můžeme být skoro pořád venku, často někam jezdíme a to jsou ty nejlepší nové podněty. Ale třeba zase brzy přijdu s něčím novým. Necháme se překvapit :-)




2 komentáře:

  1. Je to bajecny napad a zda se mi uz docela slozity. Tak at mala raketka radi dal:-), uzivejte:-). M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)