čtvrtek 25. května 2017

Kaťátka - recyklace na druhou


Kalhotky, aneb další část dovolenkové garderóby. Prostě jsem nechtěla aby koukala Rózině plína, tak jsem spíchla něco na tu její prťku. Za vlast padlo jedno Honzíkovo tričko. Střih byl stejný jako u setu. To znamená obkreslené zapnuté svrchní plenkové kalhotky, s dostatečným nadměrkem. Prostě i pas musí projít přes tu nejširší část, což je zadek (i s plínou). Tentokrát jsem ale na zadek přišila nařasenou krajku, nalezenou v mém pytlíku pokladů po babi. Až pak jsem sešila boční švy. Nohavičky prošité pružnou nití. Pas zapravený do pasového límce, kterým jsem protáhla pasovou gumu. Ta už má v sobě díry na knoflík, takže se tak může trochu upravit velikost. Guma nalezena v témže pytlíku :D Hotovo dvacet.
Pokud se vám zdá krajka na křivo, není to jen zdání. Doporučuji si krajku přistehovat před přišitím a ne jen našpendlit :D Mé dílo není bohužel úplně dokonalé, ale na festivalu mini jsem pak viděla kalhotky s krajkou také. Takže komu se nebude chtít šít, může mrknout na Elí Belí, jsou tam i s třásněmi. A tip na gaťky bez krajky...



2 komentáře:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)