čtvrtek 16. března 2017

Švadlena

Odbočka od narozeninové série. Mám další zářez. Knižní. Řekla jsem si, že už nebudu v knihovně vybírat nahodile, ale budu odškrtávat ze svého dlouhatánského knižního seznamu, na který přihazuju dle recenzí. Zatím se rezervace jeví jako dobrá desetikačková investice :-) První dorazila Švadlena. Poměrně nová kniha, která má i filmové zpracování, na které jsem moc zvědavá, páč jsem si scény několikrát představovala. Nečekejte, žádnou velkou love story. Je to dobrý. Vůbec jsem nevěděla, jak by se tohle mohlo vyvrbit. A městečko, kde se vše odehrává? To je panoptikum postaviček, na každého něco. Zkrátka dále doporučuji. Autorka je Rosalie Ham. Hmmm, Rosalie :-)
Pozn.: Než jsem stačila publikovat článek i filmovou verzi jsem zhlédla. A nebylo to špatný. Jen jak to tak bývá, spoustu toho bylo vynecháno, něco předěláno a karikatury lidí jsem si vykreslila trochu jinak. Ale takhle vyobrazený taky dobrý!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)