středa 15. března 2017

Rodinná krabička, aneb dárek k narozeninám

Rózina miluje prohlížení knížek, obrázků a fotek. A tak mě na pinterestu nadchl nápad na rodinné kartičky. Prostě a jednoduše jsem našla fotky, kde to našim drahým rodinným příslušníkům slušelo. Ořezala a upravila jsem je tak, aby na nich byly portréty a měly požadovaný formát. Podlepila jsem je a vzadu napsala, kdo na nich je (aby měli naprosto všichni jasno). Zalaminovala. Použila jsem krabičku, kterou jsem dostala od kamarádky a byla na to prostě jako dělaná. Poměrně dlouho jsme vymýšleli jak to udělat, aby obrázky šly Róze hezky vybírat. Nakonec jsem na dno nalepila takovou "rampičku" z kartonu. Přichycená jen na jedné straně, na druhé straně poutko z mašličky na vytáhnutí. Ale pro prcka je to složité, musíme jí pomáhat. Pro ty, kdo by se do toho chtěli pustit, raději vymyslete systém mašle přidělané mezi rampičkou a víčkem, aby se to vysouvalo automaticky. Já to možná ještě taky předělám. A radost. Róza metá kartičky po podlaze, prohlíží, schovává, ukazuje, směje se nad nimi... Takže super.
To byl takový můj lowcostový dárek, páč jsem věděla, že toho bude tolik, že velkých dárků netřeba. Od tatínka má odstrkovadlo Pukylino, na kterém jí to sekne, což ale nezaručuje dobré řízení, zatím :D A pak dostala spoustu dárků. Obrovské lego Duplo, se kterým si vyhrají i dospělí. Nádobí s krtkem. Knížky. Plyšáky. Něco do garderóby. Prostě skoro jako na Vánoce :-)
Pozn.: pro pozorné čtenáře, s oslavou vás netahám za nos. Toto byla taková mini před-oslava ve třech v den D, ještě před tou pártoškou. Dárky od maminky a tatínka a jeden minidort už zkrátka dostala dřív, aby si to užila na dvakrát a neměla toho moc najednou :-)





10 komentářů:

  1. A jak jste pěkně sladěný :-)
    Já bych tam to poutko nechala, jak je. Ona na to určitě brzo přijde :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No zase bomba nápad! To by se určo líbilo ještě i té starší, je totiž kartičková... ;-D. Kdy já to všechno udělám??? :-D
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Mate doma laminovacku nebo nekam chodite, prosim?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem laminovacku od manzela, kdyz se vychyta akce v lidlu ani nevyjde tak draho ;)

      Vymazat
  4. To je krásný a úplně to vidím. Naše děti taky milovaly fotky a furt prohlížely, ale tohle mě nenapadlo :-O), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele teď krabička zažívá úplnou renesanci! Zas jede denně, páč se naučila říkat některá označení pro rodinné příslušníky, takže na tom trénuje. Jsem ráda, že se jí krabička líbí, ta zabodovala :-) A myslím, že jsi nic nepromeškala, já myslím, že třeba takové rodinné album s momentakama, až třeba jednou děti půjdou na intr nebo kolej, nebo se budou stěhovat taky potěší a budou zas rádi prohlížet ;)

      Vymazat
  5. Pořád přemýšlím do čeho Marečkovi kartičky vyrobím. Někde jsem viděla na karabině zalaminované rodinné fotky, tak možná... nápad je to úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja videla na krouzku na klice, jako my mame zpivankovy karticky, urcite je to taky super varianta. I treba na cestovani, do kocaru. Je fajn ze je to kompaktni. Ale pak s tim nejde hrat najdi mi, dej vedle sebe... a tak. I kdyz vlastne kdyby to bylo na karabine, tak je to sundavaci a zastamdaci. Takze vlastne multifunkcni :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)