středa 8. března 2017

Parohy

Pořídila jsem naší rodině parohy. Papírové. Po loňském velikonočním králíkovi, jsem se dlouho těšila na nějakou podobnou slepovačku, ale ne a ne na ni dojít. Až teď. Musím říct, že to bylo nějaké náročnější jak ten ušák... Nějak mi nesedlo číslování, bylo pro mě nelogické. Tak jsem si ho pak trochu přizpůsobila. Ale dalo se to. V šesti hodinách... Chtěla bych ještě nějakého jednorožce pro Rozárku, kdyby měl někdo tip? To se ale odsouvá na neurčito :-) Šablona stažena zde.




9 komentářů:

  1. Teeeda! To muselo dát zabrat! Díky za tip, píšu si, až nebudu mít co dělat ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je skvělý nápad, taková slepovačka, uplně jsem se vrátila do dětství!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že, postupovat hezky podle číslíček - jako spojovačka :-)

      Vymazat
  3. Hani, to je krása! Dá to velkou práci, já vím, ale jak to pak hřeje na srdci, co? A jak se na to hezky kouká, když víš, kolik je za tím hodin :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)