pondělí 6. března 2017

Kulička v domečku

Znáte montessori pomůcky? Jestli jo a nejste rentiéři asi vás taky trochu děsí cena. Naštěstí se spoustu z nich nechá vyřešit i jinak. Možná nejsou tak krásné na pohled, ale svůj účel plní. Já jsem teď doma z krabice udělala "domeček" pro kuličku. Tato pomůcka stojí přes čtyři stovky a my ji máme za nula, nula, prd. Aby kulička vyjížděla sama ven, krabici jsem vzadu podložila krabičkou od sirek. Zrovna jsem natírala Róze židličku, tak to schytala i krabice. A je to. Vhodit míček do díry, počkat až vyjede a znova, znova, pořád dokola. ;)







10 komentářů:

  1. Hani, ty jedeš! Škoda, že už jsou kluci na tohle velcí, taky jsem jim jako malým vymýšlela podobné aktivity. Chodila bych se inspirovat. Takhle jen s radostí očumuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jen co Róza povyroste budu se inspirovat spíš já u tebe ;)

      Vymazat
  2. Dalsi bezva pomucka, nas uz se take netyka. Ta Rozink abude ale chytra!!!:-) Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. To je supr. Kluci meli podobnou "pomucku" a brzy to budu vyrabet pro Marecka. Chtela bych aby mel minimum hracek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky chtela, ale pomalu se tu z toho stava hrackarna :D

      Vymazat
  4. Zase bezva nápad! Já se snad na tohle období u nás začnu těšit ;-). Je až s podivem, jak nálepka "montessori" umí zvednout cenu produktu o několik stovek ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda... I když většinou bývají dobře řemeslně zpracované a kvalitní, estetičtější hodnota je taky vyšší než u krabice. Ale zase prostě vychovávám i k tvořivosti, recyklaci a nekonzumu :D

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)