pátek 3. února 2017

Brnkačka

Další hračka, naší Rózičky. Gumičky navlečené na formě na biskupský chlebíček. Brnkačka. Do slova a do písmene. Vytvořeno ve vteřině. Zábava na dlouho. No, na chvíli, ale opakovaně. Buď brnkám já a Rozára trsá, nebo se snaží ona, což většinou skončí tím, že chce ty zpropadený gumičky servat dolů. Nevím, po kom to dítě ten vztek podědilo :D Když přestane bavit tahle varianta, můžete dovnitř dát nějaké předměty a dítě je tahá ven.
Jen bych připojila bezpečnostní info "by já". Myslím si, že to není hračka bez dohledu. Pořád to jsou gumičky a tak když za ně až moc tahá, zabavím. Nechci aby jí to střelilo, až bude praskat. Proto by gumičky neměly být na plechu moc natěsno, ale spíše takové, které mají pořád vůli. Předměty, které budete schovávat dovnitř, by měly být alespoň zpočátku oblé, aby se za gumičku při vyndávání nezachytily. Přeci jen, chceme, aby dítě bylo úspěšné a ne naštvané a v nebezpečí.
Jo a různé průměry gumiček vydávají různé tóny. Viděla jsem opět na pinterestu, kde jinde :D




6 komentářů:

  1. Ta je kouzelná. A super tip na zabavení v kuchyni. To se vždycky hodí!

    OdpovědětVymazat
  2. To je uzasny napad. Ja uz se zase tesim na ty zabavy pro Marecka. Prece jen, kluci uz jsou "velci". Akurat jsem se pristihla, ze Marecek nejak rychle vyrost z miminka :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na jednu stranu těším na trochu vychytralejší hry a na druhou mi to je taky líto, že už to není to malé mimi :/

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)