pondělí 28. listopadu 2016

Adventní víkend

Dnes, možná i včera večer začne všechny blogy zaplavovat fotka první svíčky na adventním věnci... U mě to není jiné. Tedy až na to, že ostatní jsou skvěle připravení, kdežto u nás se rozsvítila svíčka na provizorním svícnu. Stihla jsem koupit svíčky, stihla jsem si vymyslet co chci, ale nestihla dotvořit, snad dnes... Tak zatím jen březový věneček od Velikonoc s kusem suchého břečťanu a origami, které měly viset nad postýlkou, alespoň na chvíli našly využití :D Ale jinak jsem toho za poslední tři dny stihla dost!
Byla jsem dvakrát na festivalu Mini. Byl naprosto úžasný a už se těším, až se Vám pochlubím s úlovky, páč to si nemůžu nechat pro sebe! Nejradš bych si koupila od každého něco. Prostě mám slabost pro lidi, kteří se živí tím co je baví a jdou si za tím. Taky jsem byla po.., no po dost dlouhý době na diskotéce. Na oslavě narozenin. A ani jsem nevěděla, co si vzít na sebe. Dala jsem si dva drinky, z kterých mě druhý den bolela hlava. Ale bylo to fajn. A děda zvládnul hlídání na jedničku. Byli jsme na kocovinovém obědě s partou. To už jsem taky neabsolvovala ani nepamatuju. Až na to, že já s Rózičkou jsme byly v cajku. O to víc jsem se mohla bavit nad ostatními :-) Také jsem byla na hýčkacím odpoledni s kámoškou. Sice neprobíhalo úplně košér, zato jsme se skoro celou dobu řehtaly jak puberťačky. Mám rozečtenou další knihu. Rodinná oslava. Vymyšlení a zrealizování dobrýho dárku pro moderní ženu. Nebo alespoň myslím :-) A Róza si poprvé stoupla sama bez opory. No prostě to bylo našlápnutý! Téma asi tak na deset příspěvků. Ale čas na to není. Začíná těšení se na Vánoce a spoustu vyrábění. Ale mám z toho radost. A co vy?

6 komentářů:

  1. Mne se svicen libi i takhle, a naslapnuty to tedy moooc, to je super:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ten svícen taky moc líbí! Škoda, že jsme se na Mini nepotkaly. Tolik krásných věcí a rodičák je rodičák. No jo, jednou bude peněz víc a pak to tam třeba roztočím ve velkém. Tentokrát jsem se musela dost krotit. Jsem zvědavá na článek s tvými úlovky! PS: Adélka si tenhle víkend taky poprvé bez opory stoupla. Dneska teda zase nic, ale už má nakročeno k chůzi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsou holky šikulky. Róza to taky včera zkusila znovu až večer... ale na chůzi to ještě nevypadá :-) Já jsem tam pokukovala, ale jediný koho jsem poznala byla Martina z mmmoje, ale stejně jsem se styděla, jsem v tomhle jak malá :D

      Vymazat
  3. Souhlasím s Marcelkou, že i tahle svícen vypadá super.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)