pondělí 17. října 2016

Zazimovala jsem ložnici

Ložnice je takové moje doupě. Pokoj, který mám ze všech nejradši. Dřív jsem tam trávila většinu času doma. I tvoření jsem si rozložila po posteli. Ale teď je okupovaná mým náročným zaměstnavatelem. Když ona spí, nikdo tam nemůže. A když nespí, není tam a to znamená, že tam nejsem ani já... Ale na druhou stranu, je to jediná místnost, kde se nechá jakš-takš udržovat pořádek. A tak se tam můžu chodit kochat a uklidňovat, když to ve zbytku bytu vypadá jako po výbuchu :-)

No a teď jsem ji už připravila na zimu. Plním své podzimní úkoly. Všechny skříně a šuplata jsou vysmejčený. Postel z palet rozebraná, vymytá a znovu složená. Letní peřina vyměněná za zimní. Povlečení po babi dostalo druhou, no už spíš třetí šanci a je znovu vyspravené (když já se toho příjemného damašku nechci vzdát). A dokonce to vypadá, že ten pruh/záplata je tam naschvál a je stejně zdobený jako polštář... Z postýlky zmizely mantinely. Páč Rózina stejně jen ničila a párala mašle a strkala za něj co ji napadlo. Zmizel i kolotoč nad postýlkou - ze stejného důvodu. Papírové kartičky byly ožižlány.
Vytáhla jsem chundelatou deku a polštáře. Ty jsem našila z deky, kterou jsme si loni touto dobou přivezli z Primarku. Deku měla Róza v kočáře jako mini mimi, než se oteplilo. No letos už ji pod dekou asi jen tak neudržím :-) Svíčka ze svatby, šiška z procházky, domeček na svíčku od chlapečka ze školky, bříza z mého milovaného poraženého stromu u našich na zahradě a větvičky z kytky po babičce. Tak to je teď má oáza, jsem zvědavá jak dlouho takto vydrží...







9 komentářů:

  1. Tak to je tedy velky uklid, tleskam. Ja u nas v loznici take moc nepobyvam, i kdyz verim, ze se to zmeni, az deti budou samostatnejsi - utociste v dobe potreby:-). Prijemne to mate:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mame to stejne! Ja se chodim totiz take uklidnovat do loznice pohledem na poradek,kdyz v dome to vypada presne naopak. Citim se tam jako radna hospodynka:-))),coz je dano hlavne tim,ze loznice je pro kluky misto zapovezene. Mate v ni utulno,tak to mam rada:-)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako řádná hospodyňka :-) máte pravdu, třeba to jednou půjde i v ostatních pokojích a děkuju ;)

      Vymazat
  3. Tys to tedy vzala z gruntu :-). A ty šedivé polštářky vypadají krásně heboučce a měkkoučce

    OdpovědětVymazat
  4. jéé z toho dýchá úplná pohoda. hned bych si k Tobě zalezla. U nás ložnice není zatím nic extra zabydleného a momentálně je přecpaná postelema, přistýlkama, postýlkou... v noci začali chodit nocležníci :-) a postýlka je tam tak trochu zbytečně, nikdo v ní nespí :) těším se až si za pár let udělám ložnici podle sebe. chtěla bych ji holčičí a s nebesy. Ale nevím jestli mi to v domě plném pánů projde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nas je postylka jen asi na dve hodiny denne :D kdyz uspim vecer, Roza nam da vetsinou dve hodky na dodelani a snedeni vecere, pak uz chce byt zas s nami :) loznici s nebesy si prave mezi chlapama zaslouzis, kde jinde by mel byt holcici koutek a oaza, kdyz vsude jinde to chlapi ovladaji ;)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)