neděle 2. října 2016

Možná v jiném životě

Tak tahle kniha mě opravdu zaujala a klíďo bych ji doporučila! Je o slečně, která se už po několikáté stěhuje. Teď však zpět do svého rodného města. Běžný námět - řeší vztah, rodinu, seberealizaci. Co ale běžné není, že to vše řeší dvakrát. Totiž jednou se děje vše když se v osudový okamžik rozhodne tak, a podruhé onak. A člověk prostě neví. Většinu knihy jsem čekala, zda nechá autorka dojít hlavní hrdinku do stejného cíle, jen rozdílnými cestami, nebo jí připraví dva různé - jiné životy. Rozjímala jsem sama se sebou, zda je nějaký osud, nebo si život opravdu řídíme sami anebo je pravda někde napůl? Kniha, která vede k dalšímu přemýšlení. Prostě jsem ji potřebovala dočíst. Takže za mě super. Autorka Taylor Jenkins Reidová.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)