středa 3. srpna 2016

Višňovo - jahodová s rozmarýnem

Jeden z letních produktů. Z kombinace košíku višní, vlastnoručně nasbíraných sladkých jahod a receptu legendární marmeládové královny vzešla tahle lahoda. Letos jsem konečně použila přírodní pektin, loni když jsem dělala višňovo-mátovou, jsem ho ještě neměla.
V původním receptu má Blanka jahody s rozmarýnem. Já jahod neměla nazbyt, tak tak jsem je nakombinovala s višněmi, kterých mám naopak plný mrazák. Jahody jsem rozšťouchla, višně namixovala, deci šťávy z citronu, 400g cukru smíchaného s 10g pektinu, dávka rozmarýnu. Chvilku povařit a pak zavařit. Čerstvá byla výborná. Jen příště asi uberu na cukru a přidám na pektinu, jsou v ní řídká místa. Jsem zvědavá, jaká bude třeba v palačinkách.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)