středa 24. srpna 2016

Letní rodinná oslava

V létě je toho spoustu. Je u nás totiž dost letních narozenin i svátků a sejít se celá rodina je vzhledem ke všem dovoleným a chalupám a výletům většinou nadlidský úkon. Proto jsem letos už po páté organizovala velkou letní akci. S oznámením dva měsíce dopředu. Přípravy, ehm dva dny dopředu. A stejně to někdo sabotoval :D Dnes spíš obrazem. Dobře jsme se měli.


aneb zahradní menu...
  • káva s dortem Pavlova
  • hamburgery v domácí housce se salátem coleslaw
  • grilovaná krkovice s cuketovým a švestkovým čatní
  • klobásky
  • grilovaná cuketa
  • a jako dezert grilovaný ananas s medem a whiskey

mňam!


proprietky


osvěžení


oblíbená bříza




minidortík s vynecháním šlehačky



ubrousku prostři se...


domácí housky v lepkové i bezlepkové variantě



máma, táta...


...ham



o švestkovém jsem psala tu.

No a pak už jsem byla tak přejedená, že jsem nezvládala fotit. Tak zas příště :-)

2 komentáře:

  1. Jako je to vtipné. Jako bych viděl sám sebe s bráchou. Ten na mě jednou na rodinné oslavě hodil papírový kelímek plný sladké limonády. Na zdi fleky, které tam jsou snad ještě teď. To bylo takové to naše konkurenční období, nebo jak to říct. Jsme od sebe jenom rok a půl, tak se není čemu divit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)