čtvrtek 14. července 2016

Samosběr jahod

Opožděně, ale přece... O samosběru jahod psal "kde-kdo". A než jsem se rozhoupala a sebrala sebe a Rózu, na sebrání jahod jsem mohla zapomenout. Bylo po sezóně. Ve většině míst... Nedalo mi to a hledala jsem tak dlouho, až jsem našla. Ve SCHWENK Jahody s.r.o. v Uhříněvsi ještě samosběr probíhá. Mají tam totiž i stáleplodící odrůdy. Byla jsem tam a trhala co mi dítě dovolilo. A protože moc nedovolilo a můj zpěv na uklidnění vyháněl ostatní sběrače, chystám se asi ještě jednou. Plody jsou trochu menší než jsem čekala, ale na sladkosti a dobrotě jim to určitě neubírá. Pozor sezóna se i tady chýlí ke konci. Poslední den bude pravděpodobně tuto neděli (říkala paní, bohužel na netu info chybí). Třeba se tam uvidíme ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)