středa 29. června 2016

Ze zahrádky


Ze zahrádky, tak nějak spíš obrazem... Aneb jak se od dubna hrabu v hlíně a jestli z toho něco bude? Čert ví, ale relax a podívaná na barvy dobrá :-)














V dubnu jsem zaryla kompost, zasela hrášek, řepu, zasadila cibuli a brambory. A hlavně se kochala tou rozkvetlou nádherou.






V květnu jsem přesadila předpěstované rostlinky z balkónu - měsíček, cukety, dýně, rajčata, brokolici, pórek, kopr, slunečnice a aksamitník. Kopr nebyla šťastná volba (ten chce příště buď rovnou do země, nebo sníst z truhlíku). Zasela jsem fazole a kukuřici. Okopala brambory. A zase se kochala.











V červnu jsem rvala plevel jak vzteklá. Radovala se z prvních nezralých kuliček na borůvkách (keříky mám několik let a nikdy neplodily), posteskla si nad ztracenými - rozuměj od slimáků sežranými, fazolemi a potají (abych to nezakřikla) si mnula ruce nad ostatními prosperujícími rostlinkami. Sklízela jsem první ovoce práce, teda spíš bylinky - heřmánek, tymián, šalvěj, meduňku a mátu.









No už se těším, co tam objevím při červencové návštěvě...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)