neděle 5. června 2016

Literární výzva

Výzvy... To je moje... Už jsem tu básnila o adventní výzvě a o šetřící výzvě. O cvičebních výzvách radši nemluvit, protože ty jsem nikdy nedodržela :D Ale čtenářská výzva? Ta mě zaujala, jenže na začátku roku jsem absolutně nevěděla co s Pupíkem bude v mých silách. Teď už to vím. Nic. Ne s miminkem je to opravdu náročné, ale na druhou stranu jsem si řekla, že pokud se z toho nechci zbláznit musím mít nějaký relax. A tím je vedle blogu i čtení. Zatím to není nijak slavné a mám pouze dvě knihy, které se budu snažit napasovat na zadání výzvy, ale i to se počítá! Takže totálně netuším, zda se mi to podaří, ale myslím si, že mě to přiměje si přečíst knihy, které bych třeba normálně nechala ležet ladem, čekám příjemná překvapení. A budu si to zaznamenávat sem, protože mě to snad dokope víc se snažit. A jak zní zadání? (Pozn.: Knihovnička na fotce je manželova, ale třeba na nějakou knihu z ní taky dojde :D)

  1. Kniha začínající stejným písmenem jako tvé křestní jméno
  2. Kniha poprvé vydaná v roce 2016
  3. Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK
  4. Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností - Zavolejte sestřičky
  5. Kniha, která byla přeložena do angličtiny
  6. Kniha, která má méně než 200 stran
  7. Kniha, která byla zfilmovaná
  8. Kniha, která má více než 400 stran
  9. Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele)
  10. Kniha povídek
  1. Kniha od českého autora
  2. Kniha od autora píšícího pod pseudonymem
  3. Kniha autora oceněného Nobelovou cenou
  4. Kniha přečtená za jediný den
  5. Kniha s číslem v názvu
  6. Oblíbená kniha tvého dětství
  7. Kniha doporučená kamarádem
  8. Kniha o přátelství
  9. Populárně naučná kniha
  10. Kniha od autora mladšího 30 let

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)