středa 1. června 2016

Hrazdička pro mimčo


Moc se mi líbila dřevěná hrazdička na fleru od prodejce BigPig. Jenže jsem si řekla, že podomácku vyrobená by mi vyšla určo levněji. Dlouho se k tomu ale nikdo neměl. A tak jsem zajela do OBI a koupila 4 nejkratší laťky na plot a k nim si vybrala násadu na nářadí. Okouněla jsem tam asi blbě, protože se mě přišel zeptat pracovník zda nechci poradit. A rada se opravdu vyplatila! Domluvili jsme se, že by mohl zkusit vykroužit přesnou díru na násadu nějakým nástavcem a pak našel lepší verzi tyčky než byla ta násadová a povedlo se mu to velmi dobře!

Pak jsem si jen obstarala provaz a doma stačilo jen přemluvit manžela, aby pro něj vyvrtal díry. Provaz tam je k tomu, aby se to na prcka nerozjelo. A aby tyč nesjela z latěk, utáhl po stranách "bzukny". No osobně bych dala přednost vyvrtání dírek na kolíky, ale pravda takhle to slouží dobře a navíc nejsou skoro vidět. Teď už jen stačí udělat nějaké hezké dřevěné hračky na zavěšení. Zatím tam jsou provizorně takové, jaké jsem našla a malá si už vesele může šťouchat a pozorovat. Spoustu inspirace je i na pinterestu. Až jednou doslouží konstrukce jako hrazdička, ušiju na to přehoz a bude sloužit jako stan či skrýš :-)

8 komentářů:

  1. Supr výrobek. Děkuji taky za odkaz, kde se dá koupit. Já se totiž do výroby určitě nebudu pouštět, ale velmi ráda si ji objednám. Vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že poslouží. Paní z Fleru je moc šikovná a má krásné i ty hračky na zavěšení ;)

      Vymazat
  2. Taky jsem měla u prvních dvou synů :) A nyní to vyřeším stejně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že, prostě v jednoduché, funkční a oku lahodnější než některé z obchodů (teda alespoň pro mě :-)

      Vymazat
  3. Krásné, taky do toho půjdu...
    Jen mi poraďte, co jsou "bzukny"? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, možná že to uvidíte, když si rozkliknete první fotku do větší velikosti. Tam nahoře na tyči, na kraji. Je to takový plastový cancour, který má očko a na dlouhé části jeden zářez za druhým. Když se provlékne okraj tím očkem utahuje se přes ty zářezy, drží velmi pevně a už pak nejde nikdy povolit, musí se odříznout... snad jsem to popsala trochu srozumitelně ;)

      Vymazat
    2. Děkuji!
      Kdyžtak jim to budu v OBI popisovat takhle, kdyby se na bzuknu nechytili :)

      Vymazat
  4. Hezký den, mohu se zeptat na rozměry - výška, šířka hrazdičky? Děkuji moc

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)