čtvrtek 12. května 2016

Zavolejte sestřičky

Je to tu, konečně jsem se dostala zase ke čtení, sice je to při kojení, takže vždy jen pár stránek a přečíst knížku tedy pěkně trvá, ale i to se počítá! V knihovně jsem si vybrala mezi doporučenými knížku Zavolejte sestřičky od Jennifer Worthové. Autorka vzpomíná na svou práci coby porodní asistentka v poválečném Londýně. Tedy pro mě docela aktuální téma :-) Jen tak někoho asi to téma nezaujme, ale já jsem si zas připomněla jak je vlastně prima, kam zdravotnictví a péče o maminky a miminka postoupila. Kniha je plná příběhů maminek v očekávání v nelehkých životních situacích, v podmínkách dvě místnosti pro rodinu s deseti i více dětmi, mladých mamin, starších, těch co podváděly a na miminkách to bylo na první pohled vidět, nebo třeba o těhotné mamince - prostitutce. Prostě a jednoduše, zajímavá knížka... Jo a je podle knihy natočen i stejnojmenný seriál od BBC, ale bohužel se mi ho nepodařilo sehnat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)