středa 18. května 2016

Mrkvová polévka

Po mrkvovém pečení, jsem se dala na mrkvovou polévku. Před pár lety jsem byla odběratelkou Apetitu. Na každé číslo jsem se moc těšila, ale po roce jsem zjistila, že receptů k ozkoušení mám asi až do konce života. Ruku v ruce se svým předsevzetím, že budu více zkoušet nové recepty, jsem vyndala číslo s aktuálním měsícem a vybrala pár jídel, které se pokusím připravit. Vzhledem k tomu, že se jedná o výtisk dubnový (duben 2016), asi chápete jak na tom jsem. Nicméně jde to pomalu, ale jde to. No a ta mrkvová polévka není ledajaká, je vychytaná se spoustou zajímavých a nečekaných ingrediencí )v polévce) jako je máta, quinoa, feta, či citrón. A polévka byla výborná, když se ty zajímavé chutě spojily byla to jednoduše ňamka. Recept najdete na 110 straně daného čísla, či v internetové podobě zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)