pondělí 4. dubna 2016

Salát Coleslaw

Taky ho tak zbožňujete? Já bych k němu kolikrát snad ani nemusela mít ten hamburger, ke kterému se velmi často v restauracích dává. A tak jsem se jednou rozhodla jej udělat i doma. Recept jsem měla vytržený z nějakého časopisu, ale byl podle blogerky Markéty z Kitchenette, kde jsem jej také našla. A salát neměl chybu! Jen jsme ho měli asi tři dny po sobě. Svého drahého jsem poslala na nákup a on přinesl největší zelí co tam měli, prý bylo nejhezčí :-) Takže vážení, stačí nějaká menší hlávka. A malý tip s majonézou - kdo jí nejí často a nechce se mu kupovat lahvička, akorát mi na tu jednu dávku stačil takový ten pytlík majolky (I když, když jsme salát dělali třikrát, zrovna my bychom skleničku upotřebili :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)