sobota 26. března 2016

Veselé Velikonoce

Velikonoce jsou u nás oblíbené. Krom toho, že jsou to svátky jara i proto, že jedním ze světských motivů je králík. A na králících prostě ujíždíme. Letos jsem dokonce poskládala králíka z papíru v životní velikosti. Může směle konkurovat našim Buchtám :-) Dočetla jsem se o něm na blogu Tamarki a stáhnout a vytisknout si ho můžete zde. Takže, kdo má doma funkční tiskárnu, může si zpříjemnit víkend tvořením. Originál je v němčině, ale návod není nijak složitý. Zkrátka po plných čarách stříhat, po přerušovaných ohýbat. Začít dílem A a od 1... A je to super relax. Připadala jsem si zase jako malá, když jsem spojovala obrázky podle čísel. A při tom tvoření jsem přemýšlela, jestli takovou skládanku musí rozrýsovat člověk, nebo jestli to dělá počítač... Každopádně výsledek se mi moc líbí i když z papíru s vyšší gramáží by byl ještě efektnější. Příští rok si zajíce plánuju udělat z barevného papíru. Jo a lepila jsem ne lepičkami, jak tam doporučují, ale klasickým tužkovým lepidlem. Tak co, jdete do toho?

1 komentář:

  1. Dobrý den, odkaz na článek mi nefunguje (nejspíše z důvodu jeho stáří 🫣). Neměla byste prosím šablonku k dispozici na stažení, vytištění? 🙏🏻 Předem moc děkuji a přeji hezký den, Alena (alenaghova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)