úterý 22. března 2016

Start sezóny balkónové zahrádky


A je to tu, pohled na pupeny broskvoně, mě přiměl jednat a nakoupit chybějící semena, do naší mini zahrádky. Jenže semínka se samy nezasejou a tak než došlo od myšlenky k činům květy už jsou v plném proudu. Dokonce jsem je už opylovala štětečkem, tak snad to k něčemu bude... No a ve volných chvílích, kdy naše Róza spala, nebo alespoň občasný spánek předstírala, jsem ta semínka kanečně do země vpravila a teď jen koukám a vyčkávám na první lístečky... 

Můj letošní plán na zahrádku můžete skouknout zde.
V březnu jsem zasela: rajčata, papričky, saláty, rukolu, polníček, špenát, ředkvičky, kulatou mrkev, physalis. A na předpěstování a pozdější přesazení do záhonu: pórek, brokolici, řapíkatý celer a měsíček.
Zbytek zas v dubnu, to už snad budou první březnové rostlinky vykukovat :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)