úterý 26. ledna 2016

Svatební deník - zn.: home-made

Už je tomu rok, co jsem já kupovanou variantu hojně využívala. Deník jsem tehdy dostala od kolegyně a vše si pečlivě zaznamenávala, abych na něco nezapomněla. Sem tam mi v něm ale něco chybělo. A teď, když se bude vdávat kamarádka, jsem se ji rozhodla potěšit deníkem vlastnoručním. Netvrdím, že je lepší, ale je od srdce ;) Pořídila jsem na něj pořadač, náplně a hromadu čtvrtek - coby rozdělovače. Pečlivě jsem si připravila, které kategorie by v něm neměly chybět a ke všem jsem ještě připsala doplňující otázky, které by mohly pomoci v rozmýšlení, rozhodování a plánování. A jak to dopadlo, se můžete mrknout na fotkách...


... toto není vše rozdělovačů jsou dvě řady... 
(Na čtvrtku A5 jsem vždy přilepila štítek oboustrannou lepicí páskou)


... když děláte do čtvrtek díry na provléknutí, je dobré si je vyznačit a pak vytvořit pomocí děrovačky bez zadního krytu pro sběr koleček - lépe tak uvidíte, kam díry děláte ;) 


 ...jaké jsme měli dárky pro svatebčany my, se můžete podívat zde...


... a shrnutí naší svatby, najdete zde ;)

 Výhodou pořadače je, že si můžete vyndat co překáží a naopak vložit, co je pro vás důležité a nechcete ztratit - třeba vizitku, fakturu, obrázek z časopisu...

Teď už jen doufám, že jsem v deníku na nic nezapomněla a že splní svůj účel!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)