pondělí 4. ledna 2016

Jak to letí...


Před chvílí tu byl advent a s ním spousta příprav a radostí a ani jsme se nenadáli a je už pár lednových dní za námi. Za celé Vánoce jsem k počítači nesedla a bylo to prima, bylo toho tolik co dělat. Samé radosti. Štědrý den s Honzíkem je jedna radost i když polívka není správně ohřátá, na třetí chod se čeká hodinu, z olova nic nevyčtem a loďky z ořechů nedrží :-) Poprvé jsem byla na půlnoční na Vyšehradě a byl to zážitek! Během svátků jsme viděli všechny příbuzné, na které se člověk těší a užili si rodinné pohody. Na Silvestra zase s partou přátel různé hry. Ale je pravda, že pro mě byly nejkrásnější ty dny mezi, kdy jsme byli doma, lenošili a prostě byli spolu. Honzík dělal krmítko, já pletla, zašli jsme do kina, jedli jsme samé dobré věci, prostě pohodička. Také to byl čas na přemýšlení a hodnocení...
Tak jako byly pohodové tyto dny, tak byl pohodový i celý náš uplynulý rok. Dalo by se říct, že snad nejvydařenější za poslední období. Střídaly se jak aktivní víkendy a zábava, tak i domácí pohodička k nezaplacení. Strávili jsme tak akorát času s přáteli, s rodinou i spolu navzájem. V práci se nám více méně dařilo. Velkým okamžikem byla svatba a pak samozřejmě pověstné dvě čárky na počůraném kousku papíru :-) Prostě bezva rok. 
A protože to tak hezky vyšlo, rozhodla jsem se, že si to zaznamenáme. Nejsem moc velkým příznivcem velkolepých novoročních předsevzetí, která stejně nikdo neplní, tak jsem to udělala po svém - po našem. Sepsali jsme si, co se nám na roce 2015 líbilo a povedlo. Pak jsme napsali na co se těšíme v roce novém a co bychom si přáli. A poslední trochu komická část byla o předsevzetí, ale pro toho druhého - co bychom si pro něj přáli. Teď ty cáry papíru hodlám schovat a vyndat zas až za rok... Mohla by z toho být hezká tradice a když ne... tak se taky nic nestane :-)
Jo a ty Barborky nám vykvetly až na Silvestra :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)