čtvrtek 19. března 2015

Cedule a cedulky - svatební


Jsem trochu ulítlá, mám ráda všechno popsané a nazdobené a těmihle cedulkami jsem v lednu, tehdy ještě mému nastávajícímu, solidně brnkala na nervy! :D Nechápal proč na všechno musím mít cedulku a proč toho dělám tolik, že to je zbytečný a dokonce i trapný... Ale pak byl rád, řekl že když to pak viděl v reálu najednou to vše dávalo smysl. A to pro mě byla ta největší poklona :-)

A co jsem si tedy ocedulkovala?
Hezky popořadě...

V kostele na dveřích:

V kostele v předních řadách:

V kostele u koutku s občerstvením a dekami:

Na farmě, dveře do sálu:

Dárečky pro hosty - viz. titulní fotka
Dárečky pro nás - "Zde nám můžete nechat přáníčka a dárky. Děkujeme"

+ "Nechte lásku zazářit" - na bandasce s prskavkami 
A poté na kyblíku na použité prskavky...

U rautového stolu:

Music bar:

Fotokoutek:

 A girlandy - sweet bar:

- společné příjmení:

no a pak byly popsané i kornouty s rýží...
a chtěla jsem popsat i kapesníky na slzy štěstí, ale to už bylo málem po svatbě :)



6 komentářů:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)