neděle 8. února 2015

Srdíčka z map

No tak dobře není to úplně můj nápad, přiznávám se. Podobná srdíčka jsem viděla už dávno, na některé ze stránek DIY. A už alespoň dva roky jsem se odhodlávala je udělat. Nejprve jsem si myslela, že srdce vystříhám z map míst, kde jsme byli na dovolených, ale každá byla barevně úplně jiná, tak jsem to odložila k ledu. A teď jako když najde! Při vymýšlení dekorací na svatbu jako když najde!

Tentokrát jsem ale byla chytřejší, požadovaná místa jsem našla na mapách.cz, stáhla a vystříhala dle šablony. A myslím si, že to vypadá moc pěkně! Třeba se někomu bude hodit při tvorbě Valentýnského dárku ;) 

Popisky: Dali se dohromady, Kývla na to, Pravděpodobně si řekli ano, Bydlí spolu



2 komentáře:

  1. To je nádhera, strašně se mi to líbí :) Vážně uvažuju o tom, že to taky udělám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)