úterý 3. února 2015

A je to...



Konečně jsem se zastavila... Koukám tu na ty zbylé kvítky ve skleničkách a přijde mi jakoby to ani nebyla pravda. Stále zpracovávám zážitky a dojmy a ještě jsem se tím neprobrala. Celý ten slavnostní víkend a hlavně důležitý den, proběhl v okamžiku. A byl naprosto legendární. Čistě sobecky můžu říct, že to byla nejlepší svatba v mým životě!! Ale to si asi myslí každá nevěsta a tak by to mělo být - pro ty dva by měla být právě ta jejich tou nej. Potvrdilo se mi pravidlo těžko na bojišti, lehko na cvičišti.
Těch názorů a jejich výměn, různých karambolů a klacků pod nohama bylo během toho měsíce a půl nespočet, ale pak se z toho vylíhl naprosto perfektní den. Užila jsem si jej od začátku do konce, ženich taky a s námi i všichni svatebčané, alespoň to teda tvrdili :D A právě jim patří obrovitánský dík, protože bez nich by to nebylo takové. To oni vytvořili úžasnou atmosféru, díky níž byl celý den jedna velká zábava. Prostě a jednoduše sranda od začátku až do konce.
Takže DĚKUJU byli jste naprosto boží!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)