pátek 23. ledna 2015

Jak zafungovalo Dejmidarek.cz

Je sice už docela dost po Vánocích, ale tohle je ještě věc, kterou jsem chtěla dotáhnout do konce! Ostatně Dej mi dárek není jen vánoční záležitostí. V listopadu jsem totiž psala o super možnosti napsat si takový list přání (viz. Dopis Ježíškovi trochu jinak) a teď ohodnotím jak to zafungovalo. Představte si, že se mi některé věci splnily! Je však trochu obtíž nalákat lidi, aby se také přihlásili k těmto stránkám a tak mohli využívat naplno jejich možností. Dokud se totiž nepřihlásí, není možné dárek zarezervovat a tudíž by se mohl někdo další také inspirovat a vy získat dvě totožné věci. Ale to mně se nestalo ;) A jak jsem tedy na tom? Ježíšek (dá se říci 3 Ježíšci - což je úspěch) se inspiroval ve čtyřech dárcích, což není tak špatné skóre, že?
Dva dárky byly vybrány naprosto z listu, bez výhrad a splněny úplně do puntíku - termo hrnek a kartáč tangle teezer. Dva dárky byly trochu modifikovány k představám darujících - kniha o rostlinách a ponožky (kterých samo nikdy není dost, proto jsem si je stále v listu nechala). No a dva dárky jsem si nakonec nadělila sama, abych se trochu potěšila - lekce bikram jogy a albumy na fotky. Pak jsem samozřejmě dostala spoustu dalších úžasných dárků na které přišli darující úplně samy, ale to by bylo na román.
Takže shrnutí: myslím si, že některým lidem takový list může dost pomoci. Například drahým polovičkám, protože páni kluci mají s vymýšlením občas problém a tak se mohou inspirovat. Horší je to s ostatními, protože starší generaci člověk moc na novinky na netu nepřemluví. Můj list stále zůstal dost plný, ale není všem dnům konec, brzy mám narozeniny :-) A je přeci i pro mě, můžu si přihazovat co si přeji, pak to zase redukovat, když zjistím že se bez toho nechá žít a navíc působí motivačně, abych neutrácela za pitominy! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)