pondělí 8. září 2014

Česko

Hru Česko jsem měla vyhlídnutou už delší dobu a teď jsem se konečně odhodlala ji koupit. Jenže v obchodě mě docela vykolejilo, že jich existuje tolik druhů – Česko, Česko pro pamětníky, Zlaté Česko, Česko/Evropa, Česko- sport, Česko na cesty… Bloumala jsem tam a bloumala a váhala, které koupit. Nakonec jsem sáhla po základu – Česko, protože jsem panem prodavačem byla upozorněna, že otázky z Česko pro pamětníky, by nemusely být pro mou věkovou kategorii jednoduché.

Hru jsme doma hned vyzkoušeli. Inu, připadali jsme si jako úplní tupci, protože většinu otázek jsme pouze tipovali, ale i tak nás to bavilo ;)
Hlavou mi ale stále vrtalo i Česko pro pamětníky. A tak jsem to riskla a koupila ho mamině k narozeninám – filmy pro pamětníky má taky ráda :D A hra slavila úspěch. Jako rodinka u jednoho stolu jsme s ní strávili spoustu hodin a musím říct, že mi otázky možná přišly příjemnější než v klasickém Česku.
Takže nebojte se a jděte do toho taky ;)
Nakoupit na intetrnetu můžete třeba zde.

A jaké jsou vaše oblíbené hry?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)