pátek 29. srpna 2014

Švestkové čatní

Stejný problém, jiné řešení. Teď neřešíme nadbytek rybízu, ale pro změnu švestek. Tak jako jo, samozřejmě je super, nechat si udělat pálenku. Ale copak chceme z rodiny udělat alkoholiky? Pojďme se podívat i na něco jiného. Představte si, že loni jsem dumala co se švestkami. Povidla dělala mamka, ovocné knedlíky nejím, švestky jen tak se přejí, muffiny a jiné sladké člověk taky nemůže jíst třikrát denně… A tak jsem přišla na čatní. Při vaření krásně vonělo a už jsem se těšila, jak ho budeme jíst k masíčku během zimy.

Jenže na to nedošlo. Buď jsem zapomněla, nebo byly lepší nápady a tak tam jen tak leželo. Po pár měsících také změnilo barvu a už nevypadalo tak exklusivně. Nakonec jsem to prubla a vzala ho na hory na grilovačku s partou, tam se to ozkouší. A světe div se olizovali se až za ušima. Takže jsem to letos vzala už na jistotu, z blum už mám čtyři skleničky a těším se, jak oslním na rodinné oslavě.

A jaký, že je ten recept? Podívejte se sami – tady jsem ho objevila. Ale pozor, jestli si chcete udělat zásobu, rovnou zdvojte dávku. Z uvedeného množství budete mít jen dvě skleničky a to je škoda ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)