pondělí 14. dubna 2014

Den dvacátý osmý – seriály

staženo z:
http://www.sky.com/tv/show/game-of-thrones/gallery/houses-of-westeros 
Už jsem tu jednou psala o svých závislostech. Byly mezi nimi i seriály. V tu dobu jsem měla na mysli zejména seriály, co běží v televizi. Přátelé to se ale nedalo, ne že bych je chtěla shazovat úplně, ale každý den? Když člověk vynechá, o nic nepřijde… Ale co teď? Času pořád habaděj. No řeknu vám, že se mnou a seriály to nebývalo jednoduché, do té doby co jsem studovala, jsem na ně neměla čas a potom ani moc chuť, nemohla jsem zkrátka najít ten pravý pro sebe. Ale od toho mám naštěstí Honzíka. Ten mi vybral repertoár!

Od té doby co jsme spolu, mě pěkně zkazil! Začalo to zlehka seriálem Vyprávěj a pokračovalo přes How I 
Met Your Mother. Otužoval mě Okresním přeborem, až jsme se dostali k Big Bang Theory, a to jsem tvrdívala, že se na ty intouše dívat nebudu. Teď jsme ve fázi, že čekáme i na každý díl Two And Half Men. Ovšem čím si mě nezískal, bylo American Horor Story – to byla bejkárna! A co úplně nesnáším? Walking Dead! Mně ani tolik nevadí, že je to hororový seriál, jako to jaký vydávají zvuky – to chrčení – to je děs! Proto si jej můj drahý musí pouštět do sluchátek :D Mezi to jsme si ještě hodili Čtvrtou hvězdu, to vám bylo tak blbý, až to bylo vtipný.

No a pak je tu zatím poslední level. Je to seriál, o němž jsem rovněž tvrdila, že není pro mě. Drahý mě lákal na historii, na krásné dobové kostými, ale já už dávno věděla, že je to jen samá vražda. A to je něco pro mě! Vždyť já se bojím i u detektivky. A záběry jak někdo někoho podřezává, uřezává končetiny, dloube voči? No tak na to já se dívat nemůžu! Ale nuda je zlá a nátlak byl silný. No prostě jsem tu Hru o trůnyzkusila… A během tří dnů jsem skoukla všechny tři série… Tohle jsem vůbec nečekala – člověk neví co se stane, jak to bude, jak to dopadne a tak se prostě musí koukat dál. Tu krev si člověk odmyslí, nebo zavře oči (teda ne člověk, ale já, nebo mně podobné květinky :D) ale prostě nejde přestat… Teď netrpělivě čekám na další díly a má netrpělivost je dokonce taková, že přemýšlím o tom, že si přečtu všechny knížky. Takže vřele doporučuji! A jaké jsou ty vaše seriály?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)