neděle 30. března 2014

Den sedmnáctý – zajímavé informace

Občas si připadám jako sysel… Od té doby co jsme se nastěhovali (a to je teprve něco málo přes půl roku) mi tu vyrostl poměrně slušný komínek časopisů. Znáte to, jedete někam busem, sedíte u doktora, nebo prostě jen potřebujete zjistit jak nebýt v nadcházejícím ročním období úplně out. A hned máte zas o jeden navíc… Většinou je pilně pročtu a dočtu. Když už za to ty peníze vyhodím. A dost často se tam najdou zajímavé informace, co vyzkoušet, na co se podívat a o čem si zjistit více informací. Jenže jakmile časopis jednou odložím, už se do něj jen tak nepodívám. A teď je na to konečně čas. Takže shrňme si to –

  • z Ž a Ž vím, že jestli mě jednou můj drahý přemluví ke koupi kočky, budu chtít ruskou modrou, protože je přítulná jako pes, nebo plemene Ragdoll, protože jsou nejvíce mazlivé
  • přečetla jsem si další info o droze jménem cukr a jak se nechá nahrazovat – zajímavé, že do pečení se místo něj mohou použít sirupy z agáve, pšenice, rýže apod. – jen se musí zaexperimentovat co přidat, co ubrat, protože jsou přeci jen tekuté…
  • kdo nebude vědět co mi dát za dárek J může mi pořídit kuchařku 15 minut v kuchyni od Jamieho Olivera. Už mám 30 minut, z této kuchařky mi běžně příprava jídla trvá skoro dvě hodiny, tak bych se tentokrát třeba mohla dostat pod hodinu :D 
  • dozvěděla jsem se jak ušít obal na notebook – tak třeba se k tomu někdy dokopu J
  • líbí se mi i vázičky ze starých rozbitých žárovek – takže začínám sbírat..
  • ze starých formiček bych ráda udělala květináčky…
  • z Joy jsem se dozvěděla jak být v kondici do plavek s Fernandou Barandao, až budu moct začít hopsat…
  • dozvěděla jsem se o blogu vintagelover.cz, který hodlám prozkoumat
  • zajímavý je „plastoryt“ kdy se obrázek vyryje do polystyrenového základu, přetře barvou a už se tiskne – mohly by zvládnout i děti ;)
  • a zkoušeli jste někdy domácí modelínu?
  • těším se, až si zase jednou zajdeme na snídani do centra, třeba do bistra Sweet & Pepper DAYS  v Anglické ulici 19 v Praze 
  • potvrdila jsem si podle nově vystřižených receptů, že opravdu nutně potřebuji ponorný mixér a ocenila bych i parní hrnec
  • zjistila jsem, že chci mít nazrzlé vlasy, jen nevím, jestli po takovém zásahu budu mít vůbec ještě nějaké vlasy…
  • zjistila jsem, že existuje spoustu turistických pochodů – nejenom pochod Praha – Prčice, koukněte se jaké jsou zrovna u vás. Pro mě zajímavé na Liberecku jsou: Koberovské šlápoty, Tři dny – tři země – tři pochody, Lužická padesátka, Raspenavský pochod Jizerkami, Krajem Karolíny Světlé, Jizerské výšlapy…
  • chtěla bych vyzkoušet cvičení Hooping
  • a když jsme u cvičení, chci si pořídit rotační disk


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)