čtvrtek 13. března 2014

Den druhý – zkoumám terén…

V bytě jsem osaměla, skáču s vystrčenou nohou a „fofrklacky“ sem a tam. Řeknu Vám že to není žádná sranda, zapojuji svaly o kterých jsem neměla ani zdání a ruce mi mozolovatí jak po těžké práci :D Zjišťuji, že přenést si jakoukoliv věc z jedné místnosti do druhé bude problém, v případě čaje a jiných tekutých věcí dokonce velký problém. Zkouším trénovat skok o jedné berli, radím Vám, není to úplně dobrý nápad. Po zdárných začátcích se najednou něco zvrtlo a ležím na zemi, bolí mě koleno – to „zdravější“ … po několika nezdárných pokusech o vztyk, začínám být smířená s tím, že tam budu sedět, až než se přítel vrátí z práce, ale po chvíli odpočinku jsem sebrala všechnu sílu a hop, podařilo se. No ranní rozcvička by stačila, zbytek dne strávím v posteli!
A tak jsem zkoumala terén blogových autorů a hledala inspiraci. Doteď jsem na blogy zavítala spíše sporadicky a tak trochu náhodou, například když jsem vyhledávala nějaký recept. Řeknu vám: „klobouk dolů“ nemůžu se vynadívat, fascinovaná jsem hlavně nádhernými fotografiemi. Asi nejvíc se mi líbí foodblogy, nad těmi se mi sbíhají sliny! Na blogy s kosmetikou jsem zavítala spíše s nedůvěrou, protože to je chemie, které tak moc nerozumím, ale překvapilo mě, jak to tam ty slečny umí podat – myslím, že hned jak budu moct, vyloupím drogerii nebo parfumerii, nebo možná oboje. U blogů o cvičení zase obdivuji vůli a plnění cvičebních plánů a výzev. Rozplývám se nad články o cestování protože, kdybych měla bezedný účet, objela bych každý koutek světa J No a pak blogy, kde mám pocit, že jsou to články podobně free holek jak ze „Sexu ve městě“… líbí se mi jich prostě tolik, že nevím co sledovat dřív, záložek mám bezpočet a musím to ještě trochu probrat, abych je stíhala všechny okoukávat! Až to nějak zkoriguju, dám sem seznam těch, na které se musíte kouknout ;)
Aby se ze mě nestal „antisociál“ komunikuji alespoň na facebooku a zakládám akci „Dny otevřených dveří“ víte co, třeba bych za ty tři týdny zapomněla mluvit, nebo tak něco, takže rozptýlení bude zapotřebí.
A co bych to byla za děvče, kdybych nezavítala, alespoň do virtuálních obchodů… Dneska to nejsou žádné hadříky, dneska jsem se rozhodla podpořit rozvoj mých pekařských dovedností – teda prozatím jen materiálně :D Takže pokud jste domácí cukrářky, zavítejte na stránky Tchiba  a vybírejte. Já jsem neodolala malým formám na tarte a dost uvažuji o vaflovači, jenže nechci mít další spotřebič jen tak pro nic za nic a linii to asi taky moc nepomůže :D

A jak jste na tom Vy? Co nejraději nakupujete a hlavně jaké jsou Vaše oblíbené blogy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)