sobota 22. března 2014

Den dvanáctý – blogy

Je tu víkend, a abyste se nenudili, mám tu pár typů kde co okoukat a kde se pokochat ;)

FOOD blogy

Mlsná kočka - spoustu receptů pro každou příležitost a nádherné fotografie
Meg v kuchyni - parádní recepty
Sweet pixel - blog kde se najíte už z obrázků J
Delicious blog - toto je můj oblíbený blog s recepty, protože je zde spoustu variací na zdravá jídla, která nevypadají ani trochu nudně a samozřejmostí jsou zase krásné fotografie!

ZE ŽIVOTA

Život podle Lucie –  tenhle blog je asi můj nejoblíbenější. Píše jej mladá paní, která si vzala za muže Holanďana a žili spolu nějaký čas v Itálii – už tato kombinace je příslibem vtipných příběhů.
Ouanti blog - tak nějak všelijak, povídání historek běžného dne, autorka je mi blízká tím, že také žila nějakou dobu v Irsku ;)
Nestereo - Přemýšleli jste někdy jak si oživot všední den? Co udělat jinak? Tady najdete odpovědi J
Moje tělo - až jednou budete chtít hubnout, já se k tomu taky možná jednou dostanu J, tady najdete užitečné rady – mě třeba zaujaly recenze na různé cvičební programy…
Blueberry pink - v tomto blogu také najdete všechno možné – přes typy na knihy, recepty, DIY až k typům jak vylepšit blog – a to mě tu zaujalo nejvíc…
Mámou stylově – jsou tam zajímavý typy o dětech a pro děti…

BEAUTY blogy

No tipů moc nemám, protože kosmetice nerozumím a můj styl je takový… hodně osobní :D
Svět podle S - blog s recenzemi na kosmetické přípravky a další.
Kissbook – o kráse, o módě, o kosmetice…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)